Erkencikus canım üzülme öncelikle bizde erken dogduk suanda elhamdülillah iyiyiz doktorlar mama vermeyin memeyle doyar dyip dururlardı ama ben biraz dinlemedim emzirdim emzirdikten sonra uyusa bile az az mama yaptım verdim bu şekilde ilerledik ve stüm daha da arttıkca mamayı kestim ama tamamen degil arada doymadıgını hissettgimde yine veriyorum suanda 1 ay 19 günlüğüz çok şükür iyiyiz. Yani emme dakikasına bak ne hızla emdigini takip et iştahlı iştahlı 15 dk 10 dk emiyo sa doyuyordur ama yavas yavaş emiyosa yorulduğu için kendini uykuya veriyodur