Prensinannesii Merhaba anneler siirtte gittiğiniz hangi çocuk doktorundan memnun kaldınız özel ve devlet fark etmez
Prensinannesii zeynephasan37 teşekkür ederim cnm ben gittim ona ama ilgiliydi ama pek beğenmedim maalesef