

Herkese merhaba, ben arkadasım adına bir şey sormak istiyorum, umarım fotoğraf yüklemeyi başarmışımdır. Arkadasımın kızının eli fotoda görüldüğü gibi sarı turuncu renk oluyor, ilk önce yediği birşey dokundu diye düşündük, ama yıkıyınca veya silince zorda olsa çıkıyor, tekrarlayınca birşey boya mı veriyor dedik, e bebekten aldığı mama sandalyesini düşündük, ıslak mendille silince azda olsa sarı bir boya çıkıyor ama, gerçekten az. Bu mama sandalyesini kullanıp böyle birşeyle karşılaşan var mı, yada bu şekilde elinde renk olmasını siz neye bağlıyorsunuz, yardımcı olur musunuz?