Ben kimyon da içtim günde 2 kez yine fayda etmedi. Bu sefer kendim 5 damla oğluma da 2 damla çörek otu yağı içirdim. Sırtına karnına masaj yaptım. Sıcak tutacak şekilde sardım. 5 gündür gözüne uyku girmeyen oğlum dün geceden beri maşallah çok güzel uyuyor. Bu arada bebeğim 1 buçuk aylık. Denemek istersen aklında olsun. Çünkü çok çektik bu gaz ağrısından. Haa bide ağrısının tavan yapıp deli gibi ağladığı zamanlarda ten tene temas yapıp birlikte duş alıyoruz çok güzel sakinleşiyo. Uykuya geçerken de telefondan fön makinesi sesi açıyorum. 🐞