Betultopal dikiş yerinin hassasiyeti dikkat edersen kırkında bitiyo. İlk acısından bahsedersen ben 5.gün normalde dönmüştüm nerdeyse. Tabi ağrı oluyo ama yok denecek kadr az. Ne kadr çok yürürsen k kadar çabuk iyileşiyosun. Ama iç karnında bi acı oluyo benim 3aylık bebeğim var. Sıkı pantoln faln giyemiyorum daha. Bi hafif ağrı var. Kuzenimde o ağrının geçmeyeceğini söylüyo.
ah bu sezaryan…😪