İlk defa böyle bişi yasadım dün ve bugun istemiyor meme iki sn emiyor bırakıyor. Gece uyandı emdi sadece nasıl doyucak oglum stres yaptım bende 😞 kucagıma alınca ittiriyor sütümde var. Cok uslu bir bebektı oglum ıkı gundur asırı huysuz olmaya basladı ve elleri sürekli ağzında dişleri kaşınıyor heralde bakıyorm göruntude bişi yok suanda ilk bebegım birde tecrubesizim. Böyle ac ac nasıl durucak 😞 hergün kaka yapar düzenli ondada skıntı yok. 2 gundur kan ılacı basladık saglık ocagı verdı acaba dıyorm omu yaptı böyle cocugu. Ne zormus gerçekten 😞