Sakinolseherjim_ yok kuzum sütün koruma gibi bir işlevi yok. Süt üretimi için vücudumuzda salgılanan hormon adet olmamız için salgılanan hormonu bastırdığı için adet görmüyor yada düzensiz oluyoruz. Ama adet görmememiz yumurtlama olmadığı anlamına gelmiyor. Yumurtlama oluyorsa adet olmaya gerek yok hamile kalabilmek için. Bu yüzden adet olmasak bile bir gebelik planlamıyorsak korunmamız gerekiyor.