Merhaba. Kızım 19 ay 18 günlük. Aslında genel olarak çok büyük sıkıntılarımız yok genel gelişimi de iyi. Ancak kızım kendi başına asla bir şeyle vakit geçirmiyor. Korona dönemi bir de eve kapandık, hiçbir yere gidemiyoruz kimseyle görüşemiyoruz. Çok bunaldık, artık etkinlik bulamıyorum akşama kadar oyalamak çok zor gündüz sadece 40 dk uyuyor. Ben de vere bir ilke uğraşıyorsam beni çok bunaltmıyor ama asla oturamıyorum, sürekli benden oyun ilgi bekliyor. İnan’ın çok ilgileniyorum, ilgi eksikliğinden dolayı değil bu kadar ilgi oyun beklemesi. Sizin bu aylardaki bebekleriniz nasıl? Yani genel olarak bu durumdalar mı yoksa kendi başlarına bir şeylerle oynayıp vakit geçiriyorlar mı 10-15 dk da olsa?