gamze1
Bebeğimi silikon uçla emziriyorum emzirirken üstü başı sırılsıklam oluyor sürekli üstünü değiştirmem gerekiyor sizin de başınıza geliyor mu bu mememi tutsa bu sorun yaşanır mı 😫🤒
Hazarr
Bende 3 ay silikon başlıkla emzirdim canım malesef ben çözüm bulamamıştım benimkininde bianda eli değerdi yada başlık yerinden çıkardı heryer süt olurdu çok üzülürdüm 3 ayın sonunda kendiliğinden bıraktı başlığı direk göğüsümü aldı ondan sonrada öyle bir sorun hiç olmadı
Hazarr
Canım birde emzirirken göğüsünü tutarsan eğer sızma oluyor ona dikkat edebilirsin tam yapışamadığı için bide göğüsüne her ucu takıcağın zaman kurula ıslak olmasın tam yapışsın