seydaac Kızlar bulaşık makinem bozuldu. Evkur dan alacağımız için fazla seçeneğim yok 🙄 bu makineyi kullanan var mı, Memnun musunuz? Hepsiburada dan yorumlara baktım en kısa yıkama süresi 2 saat 10 dakika yazmışlar. Bu sorun oluyor mu. Elektrik ve su faturasını çok etkiliyor mu?
LinaMomss seydaac ben bundan kullanıyorum camım ama hiç memnun değilim. Benim eski grilerden di keşke tamir ettirip onu kullansaydım içi çok küçük çok güZel yıkamıyor vs ama genel olarak bakıyorum da yeni bulaşık makinelerinin iç hacmi genel de küçük artık zaten ama güzel de yıkamıyor bilemedim canım 🤷♀️🤷♀️
Atamom16 seydaac ben kullanıyorum 2 yıldır gayet memnunum elektrik su faturası fazla gelmiyor saat olarak değişiyo programları en fazla 3:15 dakikada yıkıyor
Merveliya1 seydaac ve 5 programlısını kullanıyorum gerçekten iyi değil samsung buzdolabı ve çamaşır makinasını da kullanıyorum onlar iyi ama bulaşık makinası iyi değil
MarlaSinger Merhaba ben kullanıyorum. En kısa 1 saat de var, 1 saat 55 dk da. 2:30-2:55 var ben 2 sa 55 dk da yıkarım bulaşık. Ona rağmen su faturası en fazla 60 gelmiştir
seydaac MarlaSinger çok teşekkür ederim ya. Sabahtan beri bakıyorum program ayrıntısını bulamadım. Biri de öyle yorum yapmış tereddüt ettim.
MarlaSinger Ama deterjan koyma yeri aşağıda benim. Ortada olmasına dikkat ediniz tabaklar denk gelince Oraya deterjan erimiyor
MarlaSinger Bir de zaman ayarı var, evden çıktım diyelim 3-5 saat sonra veya 8 saat sonra yıkama yapabiliyor. Ben makine sıcakken bittiğinde hemen açtığım İçin , bitiş saatini evde olduğum Zamana ayarlıyorum
seydaac nursocum ben de aslında Siemens düşünüyordum. Ama dediğim gibi evkur dan almak zorundayız, o yüzden Samsung ve vestel seçenekleri var sadece.
seydaac LinaMomss çok kararsızım ya 🙄 eski makinem Altus idi, o da güzel yıkamıyordu. 3 yılda da perte çıktı zaten 😬 bozuldu ve servis yapmadı, tamiratı makinenin ederinden daha fazla dediler 🙄
Ssss @Seydaac#https://images.app.goo.gl/ssptk29oxkmLhNNo7 bunun grisini kullanıyorum sizin modelden tek farkı dijital değil ve daha uygun . Çok memnunum . Attığınız modelden memnun olmayan çok insan duydum niyeyse güzel yıkamıyor diye
seydaac Ssss linki açamadım. Tarayıcıda deneyeceğim bir de. Ya dediğim gibi evkur da sınırlı seçenek var. En uygunu da bu maalesef 🙄 evet trendyol hepsiburada yorumlarında çok okudum yıkamıyor yazan 😔
seydaac Ssss evet şimdi baktım, dijital olması çok da önemli değil güzel yıkasın bir de enerji tasarrufu olsun yeterli. En kısa yıkama süresi kaç dk acaba?
seydaac Yazankadin benim eski makinem de çok enerji harcıyordu. 1 saatlik programda yıkamama rağmen. 1 aydır makinesizim, ısıtma olarak klima kullanıyoruz ona rağmen son faturam 110 lira gelmiş. Öncesinde 200 falan geliyordu 🙄
Yazankadin seydaac samsung sadece çamaşır makinesinde iyi benim evimde bütün beyaz eşyalarım samsung tv samsung ama 3 yıl oldu tv bozuldu yenisini aldık buzdolabı desen eşim bile sevmiyor bulaşık makinesi yıkamıyor anlayacağınız başka marka bakın
seydaac Yazankadin Siemens düşünüyordum aslında. Mağazada bakarım başka markalar da vardır umarım. Teşekkür ederim yorumunuz için.