Elam123 canım engeksıyon ıcın bısey dıyemıcem :( ama bende normal dogum yaptım ve benım de cok zordu :( doktorum bı ılac tavsıye ettı recetesız satılo vagınorm.bana okadar ıyı geldıkı anlatamamm kullanmaya basladım ertesı gun ayaga kalktım hen dıkıs ızlerıne cok ıyı gelıyoo eger enfeksıyondan harıc acı cekıyosan dıkıslerınle alakalı vagınorm kullanabılırsın soylemeden gecmım dedım😊😊🌸