15 aylık kızım var ve 27 haftalık hamileyim. Kızımın park yatağı var onda yatıyor ikinci bebeğime de park yatak almayı düşünüyorum ablam da kızının anne yanı beşiğini veriyim diyor ama onda belirli bir aya kadar yatabilecek sonrasında tekrar yatak almamız gerekecek. Ne yapsam bilemiyorum. Benimle aynı durumda olan veya fikri olan var mı? (Bu arada tayinciyiz ve çok fazla yerim yok)