Krsmngl Kızlae neler yapıyorsunuz. Bizim ki biberon emZiğini ağzında sakız gibi çiğniyor sürekli etrafla meşgul 150 cc içen bebeğe 60 cc zor içiriyorum. 🤦♀️ Emziğin numarasını büyüttüm ama fayda etmedi
defnemilam Krsmngl bizimki 3 aylikken basladi 6 bck ayligiz hala ayni sadece uyurken iciyor sende uyku moduna getir bebegini oyle iciyolar biraz
Krsmngl eda_16 4 saat falan geçiyor ağlamaya başlıyor bence acıkıyor. Acaba doyuyormu ama bazen 150 den fazlasını isterdi şimdi 60 cc ile doyöası acAyip
eda_16 Krsmngl günde 4 5 bez çiş yapıyorsa kilo alımı iyse soyuyordur..ama 3 saati geçirmeyin..gece az emebilir ama gündğzleri 3 saat en fazla