Merhaba arkadaşlar. Kızım 4. ay aşısı oldu 3 güm önce. Aşı olmadan önce ağlamaları huzursuzlukları düzelmişti biraz kendi kendine etrafı izliyodu duruyodu ama aşıdan sonra yine huzursuz olmaya başladı sürekli mutsuz ağlamalar çoğaldı. Aşıdan mı oldu acaba bi fikriniz varmı yada aynı durumu yaşayan oldumu aranızda?