Ciham oğlumun 2 yaşina girmeden önce burnundan inanılmaz kötü kokular gelmeye başladı . Hemen hastaneye gittik doktor baktı enfeksiyon ilacı yazdı yolladı ama başka bir şey olduğundan emindim 2 gün sonra gece acile gittik doktor yediklerinden korkuyordur gibi saçma bir açıklama yaptı yolladı . Sonra başka bir hastaneye gittim yine aynı kan idrar uğraştık hiçbir şey çıkmadı. En son devlet Hastanesi’nde bir doktorum vardı ona randevu aldım . Doktorumuz burnuna bişey sokmuş olacağından şüphelendi ve direkt kulak burun boğaza yolladı. Bakıldı ve neredeyse beynine gidecek bir sünger parçası bulundu. Çıkarılana kadar neler yaşadık bı ben bı oğlum biliriz çocuk çırpınıyor ben tutuyorum ağlıyor ama alınması da lazım çok zorlandık . Sünger çıkar çıkmaz bir kanama başladı size anlatamam nasıl kötü kokuyur üstümüz başımız kan . Doktor diğer doktorlardan istersem şikayetçi olabileceğimi , tehlikenin ucundan dondugimuzu falan söyledi ama uğraşmadım ben . Korkumuz bize yetti . Ağzına ve burna parça atması çok tehlikeli olabiliyor 😔