Gonya_42 Kızlar evde kendim bebe bisküvisi yapmak istiyorum yapan varmı şöyle en güzelinden bı tarif verse ☺️😍❤️
bgmarik Gonya_42 dün böyle bir post açtım kimse cevap vermedi.Ben yaptım ama sert oldu.Burda bekliyim🌸
minikbirbal bgmarik genelde ev yapımı sert oluyor ben blenderdan geçirip kaşık kaşık kullanıyorum canım
bgmarik Gonya_42 bilmiyorum ki anneme sordum belki pekmez sert tutmuştur dedi.Ihlamurla ıslatıp öyle yedirdim o zaman güzel oluyorda içime sinmedi hiç