Merhaba kızlar. Aslında aranıza katılmama 2 ay var, yani henüz 30 haftalık gebeyim… Happymom bakımda olunca dayanamadım… Bugün testim pozitif çıktı, çok korkuyorum hem sizlerin deneyimlerini okumak hem de tavsiye almak için geldim.
Çarşamba-perşembe günü ateşim çıktı, halsizlik vardıri tüm gün. Parol içtim ve geçti. Sonra dün hafiften tat-koku kaybı başlayınca şüphelendim, bugün test verdim ve pozitif… Yaklaşık 10 gündür evden hiç çıkmadım, eşim çalışıyor ama onda hiçbir belirti yok çok şükür.
Şu an sadece burun tıkanıklığı, hafif halsizlik ve tat-koku kaybı yaşıyorum. Aşırı korkuyorum ama bebeğim için. Tavsiyelerinizi esirgemeyin.