defnesmoms Bugün dünr göre biraz daha iyiydi, çok ağladığında kucağıma alıp evin içinde gezeliyorum konşuuyorym sakinleşiyo ayaktayken göğsümü tutuyo iyice kavrayınca oturuyorum.. Belim pert tabki ben böyle çözüm buldum Allah yardımcın olsn canım 🙈❤️