Bebeğim bu ara çok sık çığlık atıyo ağlamıyo ama sürekli çığlık atıyo gün içinde oyalıyorum ama ne yapsam bi süre sonra sıkılmaya başlıyo nasıl oyalayabilirim çığlık atması normal mi ve gün içinde kaç saatte bir gündüz uykusu uyumalı ben 4 saatte bir mama veriyorum anne sütü yok o yüzden mamayla besleniyoruz 4 saatte bir yemesi normal mi çok soru sordum kusura bakmayın 🙄😂