Kızlar kızıma doğduğu günden berri BİM’in kendi markası olan bezi kullanıyorum bi arkadaşım oğlu kilolu doğdu bi paket elinde kalan sleepy bezi bana verdi 1 ay BİM’in kendi bezini kullandım sonra sleepy açtım hergün mutlaka bezi kirleten kızım yapmadı 3 gün oldu yapmadı bende diğer beze geri dönüş yaptım akşamına kızım bezini kirletti sizce ben mi yanılıyorum 🙃 bunu bilerek yazdım bazı annelere de fikir olur eğer doğruysa ☺️☺️