melasya merhaba anneler dogum parasini almadim oglum 18 aylik oldu simdiden sonra alabilirmiyim bizzat benim basvurummu gerekir surec nasil
GoGirl melasya 5 sene suresi var zamanasimi icin yine internetten bakin esinizde basvurabiliyor sanirim bende almadim daha da
Balbebek_Egemen melasya e devlete girip baktinizmi hic dogum parasi kismina bazilarina basvurmadan da yatmisti
SertapHilal 18 ay niye başvuru yapmadın kız Hey maşallah 😂 bende 5 yaşına kadar alınabiliyo diye duymuştum
melasya SertapHilal gec ogrendim bile bisey oldugunu ogrendihimdede cocuklari birine birakip gidemedim yakinimda kimse yok.esler basvuru yapamiyo diye biliyodum ertelwdim surekli ama simdi kalmasin almak istiyorum
melasya Seyhancann kimisi basvurnadan e devlettwn bakmis ptt den hesaba yatti demis kimisi basvurup almis ama surec nasil bilen biri yazar ins
melasya SertapHilal ok tesekkurler sadece aile be calisma bak.gidiliyo sadece dimi sut ve digum parasi icin
Myraa Aynn benimde 2aylik bebeğim var doğum parası için başvuruya gittiğimde, 4 yaşındaki kizim içinde doğum parası aldım toplamdan 1milyar yatti
melasya Myraa benim kizim 6 yasinda onu kapsamiyo sanirsam ama simdi oglum icin almak istiyorum sut ve dogum parasi
Myraa melasya olur canım taniki alabilirsin bende kızımda almak istedim ama alamadım bazı sebeplerden dolayı…ama şimdi oğluma başvurduğumda kızım içinde alabileceğimi söylediler ve 2 ay sonra yattı.. benim 3 tane çocuğum var 1 milyar aldim
Balbebek_Egemen melasya kusura bakmayin e devletten oluyor zannediyordum artik herseye basvurabiliyoruz ya