Gamzeliyarim33 İlk haftada midesi bulanan varmı adetim gecikti test yapıyorm negatif çıkıyor doktora gidemiyorm napacam bilmiyorm mide bulantısı bu kadar erkenmi başlar hanile olsamda en fazla 3 haftalıktır
Momnurse Gamzeliyarim33 Erken belirtiler daha farklı oluyor .Kişiden kişiye farklılık gösterir ama mide bulantısına neden olan hamilelik seyri boyunca artan hormonlardan dolayı .Genelde 5 6 haftadan sonra başlıyor benim 6.5da başladı 12.haftada azaldı ama hamileliğim boyunca devam etmişti.
Gizemonerr Gamzeliyarim33 Benim 3 haftalıkken başlamıştı bulanmaya ondan anlamıştım hamile olduğumu canım.
Bsrsgt Gamzeliyarim33 mide bulantısı ve kusma ile midemi üşüttüm diye hastaneye gittim. Henüz kanda bile belli belirsizdi hamileligim. Doktoru sarhos olmakla suçlamışım hatırlamıyorum 😂 şoka girmişim herhalde 😂😂
Gamzeliyarim33 Momnurse test te negatif çıkıyor sms mide bulantım hiç durmuyor doktoa gidemiyorm napacam bilmiyorm
Eslemsi_04 Test yaparak öğrendim hamileliğimi ertesi gün midem bulanmya başladı sanırım psikolojik 😂5 haftalık falan olmalıydım heralde . Baya uzun sürdü benim bulantılar ilac kullandım o yüZden
Sibebstl Gamzeliyarim33 benimde 6. Hafta da başlamıştır kişiden kişiye değişiklik gösteren bi durum belki size erken başlamış olabilir
Altunayin_annesi Gamzeliyarim33 6- 7. haftadan baslamisti, zaten hamile bulantisi hicbirseye benzemiyor belli eder kendini
minikbaykus Gamzeliyarim33 benimde adetim geçince az az bulandı. Ama asıl bulantı. 6 haftslikken başladı. Günde on kere çıkarıyordum ben. Yediğim anda. Hiç midemde bişey kalmıyordu. Hamileliğin 4. Ayaina kadar 6 kilo verdim. Böyle devam ederse. Yatış yapicaz damardan besleneceksin dedi doktor. Prilam ilaç kullandım 9 ay