Melisasbasi Annelerrr 4 aylik olduk yenii ama gece 12,1 de yatiyorr yaa nasil erken yatiririm 9 gibi falan yani bize de zaman kalsa birazcik 😭 12 de bizimde pilimiz bitiyo bizde yatiyoruz zaman kalmiyo hic ne yapmam lazim 🥴
Elfydr Melisasbasi vallahi bizde yatıramıyoruz. 9 - 10 hadi en geç 11 de uyuyan çocuk 3 gündür 2-3 de zorla dalar oldu. 4ç ay ayağı diyorlar geçince düzene girer mi acaba bende bunu merak ediyorum
melinaaa Melisasbasi Kızım doğdu doğalı 7.30 engeç 8.30 arası uyuyor sabah 7-8 kalkıyor 🧿🧿🧿 gece 7374848382 kalkmaları hariç tabiki yani uzmanlar akşam 5 ten sonra uyutmayın diyorlar mesela son uykusuna 4 te uyusa 5 te kalksa veya 3 te uyuyup 4 te kalkabilir bebeğinizin ayına ve uyanık kalabileceği süreye göre hesaplanmalı benim kızım 8.5 aylık bazen 2 bazen 3 uyku yapıyo fakat 4-5 ten sonra hiç uyutmuyorum yorgun olsa bile
Melisasbasi Esraarass sabah 9 bucuk gibi tamamen uyanmak istiyor gun icinde 2,3 saatte bi yarim saatlik uykulari var duzeni hic yok 🥴
Ervanur55 Son gündüz uykusundan sonra uyku uyumasın örneğimn 6 buçuktan 9 a kadar uykusu biraz gelse bile uyutmuyorum ben. Gündüz uykusu zaten sıfırda emerken kestiriyo sadece 2. Ayından itibaren uyusun uyumasın her akşam aynı saatte uyku moduna soktum salladım bi süre sonra alıştı ha bazen 10 a sarkabiliyor bu ama ortalama her gün aynı saatlerde derin uykuya dalmış oluyo. Sen 9 da mamasını ver sallamaya başla dalıp geri kalkarsa yarım saat sonra falan kaldırma sallamaya devam et alışır
SertapHilal 3,5 aylıkken 8-9 gibi gece uykusuna geçerdi ama 4. Aya yaklaşınca 11 de uyumaya başladı. Bunlar hep ataktan oluyo sanırım, banyo yaptırıyorum, masaj yapıyorum ama yine de direniyo uykuya artık
gzmemr Melisasbasi size üzücü bişey söyliyeyim 25 aylığız öyleydi aynen devam ediyor bazen sabrım tükeniyor aklımı kaybediyor gibi oluyorum uykusuzluktan…malum pandemiden burnumuzu dışarı çıkaramıyoruz evde mahvolduk 😟
Ahmetayazmoms Melisasbasi oğlum 4 ay 1 günlük bizde aynı şekildeyiz 12 den aşağı yatmıyor çok nadirdir 11 de yattığı falan 9 10 arası emip kendi uyuyor biz bi seviniyoruz eşimle yarım saat sonra sanki uyuyan o değilmiş gibi gözleri fal taşı oluyor uyanıyor dün gece saat 2 de sallaya sallaya uyudu perişan olduk biz başaramıyoruz 9 da 10 da uyusada uyanıyor yine 12 yi buluyor ve geçiyorda gece uykusuna dalmasi
bitanem123 Melisasbasi 7de uyandır canım 10 11 gıbı ılk gunduz uykusu yapsın gun içinde 3 kez uyut 1bucuk saat veya 2 saat olsun en fazla
Esraarass Melisasbasi düzeni siz oluşturun belli bir saate göre yatırın. Sabah 8-8:30 uyandırın mesela. Son gece uykusundan önceki uykusunu kaçta uyuyup uyanıyor mesela akşam 5 de uyanık olmuş olsun ki gece daha erken yatsın
Dnz_01 Bu dört aylıkların hepsi mi öyle ya bizimde öyle 12 bazen biri hatta ikiyi buluyor ama sabah da ona kadar uyuyor yani uyanıyor ama emip uyuyor tekrar sanırım gece uykusu gündüze kaydı ne yapacağımı şaşırdım
YasemiNYagmur1 Melisasbasi akşam 7 8 arası uyuturum ve gece uykusuna geçmiş olur 💃 ben tulumunu giydiririm mamasını hazırlarım biraz yatakta oyalanır debeleniriz hafif ses tonuyla ninniler söylerim önce dinler beni biraz mızırdanır kucağıma alırım pışpışlarım sonra beşiğe mama içmeye yatırırım bazen içerken mayıştığından uyur gider. Bazen uyumaz o zaman yine kucağıma alır yağmur piyano sesi dinletirim saçlarını okşarım mayışır pışpış yaparak elimle sallarım dalaaaar gider. Mama saatleri de önemli tabi bu durumda. Gündüz bile mamasını içer 1 saat sonra uyuturum. Uyandığında biraz oyalanır tekrar mama tekrar uyku. Akşam da saat 7 8 e denk gelince mama saati işim kolaylaşıyor Alışkanlık kazandırdım.
Aysenes Melisasbasi ben doğduğu günden beri saat 22 en gec 23 de Yatırdım şimdi üç aylık saat 22.30 yatağına koyuyorum uyuyor şükür Ama düzenini hiç bozmadım🤗
CansuveCan 5 aylığız gece 3 te uyuyor öğlen uyanıyor bir türlü kaldıramıyorum sabah zaten işe gidiyorum sözde kvalidem bakıyor ama ben işten gelene kadar çocuk zaten uyuyor yine ben bakıyorum 🤣🤣🤣
BalBocegininAnnesi CansuveCan her gün bi yarım saat erlen uyandırsın kayınvaldeniz böylece gün gün erkene çekebilirsiniz belki
chuckymom Melisasbasi Benim kızım 40ından sonra hep 12-1 arası uyurdu. 4,5 aylık olduktan sonra 10 gibi yatağa götürüp pijama değişme, bez açma vs yaparak uykuya hazırlandığını belli ettim. Sonra yanıma aldım loş ışıkta emzirip uyuttum. Önceleri hep uyanıyordu 10 dakika sonra falan. Kalkmıyodum yanından her uyanışında tekrar emzirip daldırıyodum. Şimdi 10 bucuk olduğunda uyur