Hasibemelek Arkadaslar merhaba benım 6 aylık bebegım var emziriyorum allha sukur sutum de var ama yaklasık 1 haftadır gögsümün birinde sertlik var ve ustune bastırdıgımda cok acıyo gögsümden süt gelıyo tıkanıklık yok böyle bişey basına gelen varmı gercekten cok acıyo ve agrı yapıyo
Esraarass Hasibemelek memeden süt gelse bile kısmi tıkanıklık olabilir. Ters emzirme masaj filan yapın
Mom0971 Hasibemelek sicak suyun altinda masaj yapin eger oyle gecmiyorsada sikarak gosunuzu bosaltmaya calisin
angelfish Hasibemelek benımde basıma gelmıstı canım hayatı kendıme zehır etmıstım doktora gıttım apar topar doktor elle muayene ettı ultrasona gırdım ve cok sukır bıse cıkmadı. Ama cok sıkı bır sekılde uyarmıstı bebegı emzırdığınde mutlaka ama memeyı bosaltmaya gayret goster cunku kanalları tıkıyor ve ılerde kıst olusumuna sebep oluyor demıstı. Yanı sızınde memeyı tam bosaltmanız gerekıyor kanallar tıkanmıs olabılır onun verdıgı bır sertlık olabılır
SertapHilal Tıkanıklık vardır benimde öyle oluyodu 2-3 gün sürüyodu, banyoda sıcak suyla yukardan aşağıya masaj yaptım her gün, geçti
Kylmz Hasibemelek sütün cekmiş derler bişeyi yiyemediğinde canının cektiği zamanda olurmuş benimde öyle olmuştu haslanmış beyaz lahana yapragı koy dediler iki gün koydum düzeldi bi dene istersen canım faydasını görürsün insallah
guven soylenenlerin hepsine katiliyorum ben de hepsini zamaninda uyguladim faydasini gördüm cig soguk lahanayi da gogsunuze koyarsaniz fayda gorursunuz internete yazarsaniz daha ayrintili acikliyorlar lahananin fayfasini