Bircicekbirbocekannesi momsaylin cok normal canım 4 aydan sonra kilo alımı düşer. 6 aylık olmuş ayda 500 gram çok ideal.
defnemilam momsaylin benimkide 4. aydan itibaren 500 gram aliyor . cok doktora gittim 3 tanesi 400 gram bile yeter dedi 1 doktor az almis dedi her doktor farkli bir sey soyluyor. persentilin icindeyse cok onemseme bence sagliklari yerinde olsun yeterki
momsaylin Bircicekbirbocekannesi normalmi yani doktora sordm memnun kalmadm cevabindan o yuzden sordm bu arada kilosu 8kilo cok sukur
Alindeniz Bu aylarda maksimum kilo alımı bu aralıktadir her ay bir kilo alamaz artık alırsa sağlıksız ve obez olur bu sefer de aç bırakmak zorunda kalırsınız bebeği o yüzden keyfini çıkarın kilosu gayet ideal