Kuzucuklar Ben yeni katıldım 1 aylik ikiz bebeklerim var mecburen mama takviyesi yapıyorum. Bebeklerim hem gaz sorunu var hemde kabızlık sorunu var. Bende sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanıyorum mama ile mi yoksa damladan dolayı mi oluyor bilemedim. 1 aylik bebek icin gaz ve d vitamini damlalari önere bilirmisiniz? Rica etsem..
Kuzucuklar Grkemyktas çok ıkınarak yapıyor uykusundan uyanıyorlar. Bazen biraz katı oluyor kakası bazen normal bilemedim ilk hamileligim bide mamadan mi yoksa d vitaminden mi
Ecemonur Grkemyktas 24 saat boyunca yapamadı hiç aralıklarla devam etti böyle, oceana geçince gayet raht şuanda gaz olayı falan da kalmadı şükür
Kuzucuklar Mamadan olabilir dediler aptamil kullanıyordum sma ya başladım ama değişen birşey olmadı acaba damladan olabilir mi ki diyorum. Siz mama kullanıyor musunuz?
Hzl Gzmakman Hayır cok şükür hiç öyle bir sorun olmadi hatta dilinde pamukcuk vardı onu bile azalttı yağlı olduğu için sanırım
Ravzae Ecemonur neden mahvetti acaba sevmedi mi ? Yoksa bi yan etkisini oldu bizde onu kullanıyoruz da