Benim oğlumun da yek yumurtası yukarda, batında. Ilk muayenede fatk edildi zaten bizde kolaylıkla anlayabiliyoruz. Çocuk cerrahisine yonlendirdiler. 6.ay da kontrole gelin inmemişse indireceğiz ya da alacağız dediler. Şu an 5 aylık bir dahaki ay gidecegiz. Internetten araştırmalarımda da en fazla 1 yaşa kadar bekleyin diyorlar 1 yaşa kadar inmeyen daha inmiyormus.