Kızlar bir hafta önce eşim hastaydı üstüne düşmedi antibiyotik kullandı biraz geçti iki gün sonra kızım ateşlendi ishal öksürük grip oldu serum taktılar ağrı kesiciler VS geçti şükür iki gündürde bende vardı eşimle ben test yaptırdık pozitif çıktık bebeğimle nasıl bir yol izlemem lazım temizlik emzirme VS bana Bi akıl verirmisiniz nasıl kolay atlatırım kızım ya koronaysa çok korkuyorum