32 günlük oğlum var. Gaz sancımız var çok fazla, biogaia, sab simplex, nurse harvery, colex, neyi kullandıysak fayda etmedi, 2 gün bir çay kaşığı kadar kimyon yapıp vermiştim, kendimde içtim aynı şekilde, çocuğum 2 gün gazini kendi alttan pirt pirt çıkardı sürekli, her gün bir çay kaşığı şeklinde versem kimyon çayını bi zararı olur mu? Bunu yapıp deneyenler var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😔