yuksel07 iyi akşamlar :( 3.ayında emerken sürekli ağlayan kızımın kilo kaybının olduğunu öğrenip doktor tawsyesyle mamaya başladık..mama meme gidiyoduk kızım 1 ayı geçiktir emmiyor :( sütüm geliyor ama memeye yaklaşnca dizime bile yatırnca çığlık çığlığa ağlıyor 😭 emmesini istiyorum sütümde geliyor..sanrm biberondan dolayı emmiyor..naapmalıym nolur akıl werin
Deletedmom324 yuksel07 maddi imkanınız var ise emzirme danısmanlarından destek alın derim. Kımler kımler emzirmeye donuyor. Instagramda emziranne var. Bir bakın hemen anlayacaksınız
Deletedmom324 yuksel07 çoook gecmıs olsun. Youtube yazar mısınız eds emzirme yöntemi diye. Bakın bakalım belkı uyar size.
Nnur 3buçuk aylık kızım aynı bnde öyleyim. 2 aydr zor emziriyorum. Mama meme olarak gidiyorduk. Çok ağlıyor ve kilo almiyo 2 aydr sanki kötü bisey veriyorum öyle ağlıyordu çok güzel gelen sütüm azaldı şimdi artk. Sanırım bırakıcam artk eziyet ediyorum resmen boncuk boncuk göz yaşları döküyor meme veriyorum diye. Bu ay zayıfladı gibi geldi bide moralim çok bozuk
BskDuru Facebook kullanıyor musunuz? Emzirme sanatı diye bir grup var hemşireler ebeler ve emzirme danışmanları var ve her bebek emsin diyerek gönüllü olarak yardımcı oluyorlar. Oraya girip yazmanızı tavsiye ederim.