Merhabalar 🤗 oğlum 10 gün önce soğuk algınlığı geçirdi, antibiyotik, burun spreyi kullandık her gün serum fizyolojik de kullanıyorum ama burun akıntısı geçmiyor sürekli Bi hırıltı var emerken de zorlanıyor burnu çok tıkandığı için uyuyamıyor sürekli uyanıyor. Baş ucuna soğan kesip koyun demişlerdi burda ilk hasta olduğunda yazmıştım ama çok hareketli olduğu için sabah soğanı baş ucumuzda bulamadık 🤭 uyanmış ağzında, oynuyordu 😃 var mı önerebileceğiniz nasıl geçer bu arada oğlum 7 ay 1 günlük