Kızlar bebeğimin burnu hep dolu 2 aylık damlasını damlatıp hep yavaş yavaş cekerim dün pembemsi bir sıvı bugünde kanadı tahriş oldu galiba kanlıydı sümüğü korktum yapmadım ama burnu hep tıkalı hasta değil ne önerirsiniz başka nasıl yapabilirim bir daha yapmam bu şekilde korktum başına gelen var mı önerileri bekliyorum