IkraNur Bizde 2 aylık olduk 2-3 gün önce daha işte .Aynı elimizi keşfettik 3 gün önce ağzıma koyup emiyoruz böyle ağzımız baloncuk baloncuk köpürcükler hep .Elini emdirmeye alıştırmayın emzik verin diyorlar ben öyle başlıyacağım mesela .O köpürcük olayıda diş çıkarmadan önce ilk başlangıçlarmış 🐣