Bebegim 37 gunluk sarilik riskinden dolayi surekli emziriyordum ama suanda sariligimiz gecti ve doktor 1 ayda 2 kilo 200 gr aldigini cok oldugunu emzirme araligini acmami soyledi bebegim aliskanlik haline getirmis 1 saatte 1 yada yarim saatte 1 emiyor oyalamya calisinca aglama krizleri kiyametler kopuyo ne yapabilirim nasil uzatabilirim bu sureyi 2 saate nasil cikartabilirim?