Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var.. Kızım 5 ayını geçti. 7 kilo şuanda. Sağlığı kilosu gayet yerinde fakat, doğduğundan beri mama ile besleniyor. Doktorumuz 4.ayda ek gıdaya geçmemi söyledi fakat çok içime sinmedi. Sadece 1 2 kaşık meyvenin suyunu sıkıp verdim. 5.ay kontrolünde artık yumurta falan ver dedi. Nasıl başlamam gerekiyor hiç bilmiyorum. YouTube de birsürü video. Başkasından duyduklarım, kafam allak bullak. Bana önerilerinizi yazar mısınız?