Kızlar ben kış bebeği sonradan baston bebek arabası alırım dedim sadece puset aldım ama hata yapmışım. 2 ay 21 günlük bebeğim çok lazım oluyor. Kucakta taşımakla olmuyormuş. Pusetim maxicosi aynı markanın bebek arabaları var ama başka hangi marka ile uyumlu bilen var mı? Bir de hamilton var onu bulamıyorum hiçbiryerde