Kızlar ben bu süt sağma olayını anlamadım bebeğim 3 buçuk aylık sezeryan doğum yaptım ilk 1 ay mama takviyesi yapmıştım sonra çok şükür sütüm bebeğime yetiyor benim ebem de evdeysen sağmana gerek yok emzir daha iyi dedi ama instagramda bazı emzirme danışmanları görüyorum bebek emmezse süt azalmasın diye 2 saatte bi sağın gece dahil diyor ben anlamadım biz hiç mi uyumucaz😂 benim kızım her öğün bi meme yiyor bende diğerini sağmıyorum sırayla veriyorum işte gecede uyanmıyor 6 saat sabah kalkınca yine birimi emip doyuyor diğeri taş gibi bekliyor . Gerçekten sağmak gerekiyor mu sütüm azalır mı siz nasıl yapıyorsunuz