Ozlem334 canim en fazla 2 satte bir emzir. Emzirdin bebek uyudu hemen sağ. Çikan miktara bakma. Böyle böyle gün içinde biriktirdiğin sütleri de akşam üstleri ver. Özellikle gece en fazla 2 saatte bir emzir. Gece sütte hem daha çok protein var hemde prolaktin yani süt hormonu daha çok salgilaniyor. Inşallah yanında biri vardır yardım edecek sen emzirdikten ve mama verdikten sonra hemen birine verirsin uyursun gazını çıkarsın. Sen o arada 5 er dakika sağ iki göğsünü ve hemen yat. Uyuman gerek çünkü. Mümkünse uyu emzir banyo yap wc ye git başka bisey yapma.