DBaybars bildiğimiz toz şeker. Zaten su çok fazla vermiyorum. Verdiğimde de bazen şeker koyuyorum içine minik bir parça. Bunu modern doktorlar bilmez eskilerin tavsiyesi. Valla benim kayınvalidemin birsürü çocuğu, torunu var hepsi turp gibi onlara birşey olmadıysa benim bebeğe de olmaz inşallah … çok abartmamak lazım. Hem benim doktorumun Önerisini söylim mi ? Kaç cc mama veriyorsan o kadar su vericeksin dedi. İkinci muayene de yine sordum evet ne kadar mama veriyorsan o kadar su vericeksin dedi. Ben 180 cc veriyorum günde 3 sefer. 540 cc yapar. Bana mantıksız geldi. Yapmadım. Mantığıma vicdanıma ne uygunsa onu yapıyorum. Sonuçta evladımı benden fazla düşüneceğini sanmam kimsenin