Merhaba arkadaşlar eşim bir kac gün önce boynu tutuldu doktora gitti doktor önemli birsey yok dedi krem yazdı iğne yapıp gönderdi bizi şuan ayni sorun devam ediyor zeytinyağiyla masaj yaptım ve keremle falan baya iyi oldu sanırım yatma şekli ve şu cereyan olayı oluyor var mı bir çözümünuz ne yapmamız lazım baska🥺