4 aylık kızıma 2aydır mama veriyorum hepsini denedim evolvia çok iyi geliyor gaz ve kaka sorunumuz olmuyor güzel kilo aldırdı çok şükür eğer eczanede yoksa sma alıyorum oda iyi geliyor geriye kalan bütün mamalar gaz ve kabızlık yaptı. Tabi bu bünyeden bünyeye değişir.