Tued öncelikle hayırla, sağlıcakla büyütün. Benim kızım da aynıydı. Bebekler emme refleksi ile doğarlar ve onları rahatlatan tek refleks bu ondan sürekli emmek istiyorlar.Doktorumuz bize bu kısır döngüyü ancak saat aralıkları ile emzirerek atlatabileceğimizi söyledi. Siz de belirli periyodlarda emzirirseniz atlatırsınız inşallah.