2 ay 10 günlük kız bebeğim var geceleri 1 yada 2 gbi uyuyor 5te 7 de 9 da kalkıyorum kalktığında 7,8 dk bazen 3 yada 5 dk emiyor doktora gece emziremesiğimi söyledm 2 dk bile emse o ona yete3 dedi bana sanki aç kalıyor muş doymuyormuş gbi geliyor ama geceleri hısuzrsuz değil emip tekrar uyuyor sizin bebekleriniz nasl böyle olupta kilo alımı normal olan varmı kızlar yardmcı olun lütfen?