Aselmira_26
Ben de formdan önceki başlıklardan araştırdım okudum, mama yiyen bebeklerine su vermeyenlerde böbrek problemleri olmuş bazı kişilerde, o yüzden veriyorum ben de. Su midesini şişirmemesi için verilmiyormuş aslında, o yüzden ben mamasını içtikten sonra veriyorum, hem pamukçuk olmaması için de su iyi oluyormuş