Medine_1992 merhaba ben happymomdan hatırlıyorum sizi doğum yapan 2020 Mart anneleri diye bir grupta toplanmıştık en son özellikle ordan :) Zeyk ve siz gün sayiyordunuz hatta bugünde dogurmadik diyerek sezeryan olmustunuz sanırım sezeryan öncesi heyecanınızı sonrası mesajlarınızı falan kısmen hatırlıyorum