Ali_asaf_35 Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık 2 gündür öğürüp duruyor boğazında bi hırıltı var ve burnu akıyor sanırım üşüttü hastaneye de gitmek istemiyorum pandemiden dolayı bu durumu yaşayan anneler bana yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım 🤦🏻♀️
incognito Maalesef hastaneye gitmelisiniz önleminizi alıp. Öğürdüğüne göre midesi bulanıyor, antibiyotik kullanmasını gerektiren bir durumu da olabilir. İlk adımda sağlık ocağına bir danışın isterseniz.