Prenses39 vegaferon kullandık bebeg kabız oldu 9gun yapamadı dr a götürdük sonrasında şurup verdi şurubu verince yaptı ağlaya ağlaya.. ahh içim yandı o öyle acı çekerken. Vegaferon vermeyin dedi kestik ama bebeğim eskisi gibi yapamıyor hala. 5gun oluyor 7 gün oluyor mesela. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal ama gece ikiniyor yaptı sanıyorum bakıyorum hiç birşey yok. SideFer verdi Dr. Daha dün başladık . Yaklaşık 1ay hiç birşey kullanmadık. SideFer tamamen bitkisel onu verin dedi birşey olmuyormuş onunla. Başladık bakalım