Aysen58 aşılama oldu tıpta pandemi yeni çıkmıştı ben aşılama oldum diğer başlayanların hepsi pandemiden dolayı yapılamadı kapandı,3.asilamaydi üstüne gördüm adet oldum diye çok ağladım.Aglayarak uyuya kalmışım sabah kalktığımda temizdim bende çok üzüldüm ondan geciktirdim dedim 2 gün bekledim olmayınca kan verdim aynı günde idrar testi aldım meraktan.Yapar yapmaz iki çizgi oldu hüngür hüngür ağladım.Aksam eşime bir kutuyla verdim.O da görünce inanmadı şoktan gerçekten mi diye diye bir anda çocuk gibi ağladı o günleri hiç unutmam😇😍♥️Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun.Rabbim isteyen herkese de hayırlı evlatlar nasip etsin♥️😘