Minikbirkalp mastit olmşsun göğsünü boşaltman lazım bebeğinde göğüs dolu olduğu için tazzikli gelen süte yetişemediğini anladığı için emmio olabilir, 6.ayımıza 3 gün var bizimde halaa sütün hızına yetişemediği zaman kendini geriye atıoo bırakıo memeyi dinlenip devam edio… göğsünün bışaltmazsan süt üretiminde durur bünyende