5 buçuk aylık kızım var 4 aya kadar hersey muhtesem güzeldi gece uyanmazdı rahat uyurdu sımdı ıse sureklı kundak yapıp uyutuyorum ve o kundaktan yine kurtuluyor elleriyle ayaklarıyla kendını uyandırıyor bugün gece 3 de kalkıp 6 a kadar oturduk bırlıkte ağlama sızlama yok ama uyku saatlerımız duzenımız var gece 12 de 4 de mama için kalkar Uyanmasın diye bu yüzden aramızda yatırıyorum yine olmuyor bu beslenmeler ne zaman bitiyor gece neden sürekli eliyle ayağıyla kendını uyandırıyor bılen varmı tek bızım mı böyle bu aylarda 😢😢